Friday, August 6, 2010

Faham Pun!!

Lega rasanya hari ni....
Pagi tadi ada lagi orang hantar Promotion Guide kat kedai ni macam hari tu... Selak-selak terpandang iklan Wat Sami Siam yang pernah kucoretkan kat sini sebelum ni.
Nampaknya faham bahasa jugak diorang ni...ingat tau bahasa Siam je...


Nampaknya kali ni iklan diorang ni dah tak pakai gambar individu tertentu lagi, diorang dah tukar letak gambar tiket loteri tapi testimoni tetap guna nama orang Islam. Nak halang pun susah juga sebab memang ada pun orang yang nama aje Islam tapi kedai nombor ekor tu jadi tempat singgahan mereka. Harap2 kes salahguna gambar ni berhenti di sini saja dan tidak berulang lagi. Dan semoga kita terpelihara dari tipu daya syaitan dan manusia serta dijauhi dari kancah maksiat, judi dan khurafat sebegini. Nauzubillah....

Sekian saja laporan saya untuk kali ini, semoga bertemu lagi di lain masa....
Wassalam....

2 comments:

  1. Thanks You Coz Bg Info Haritu... Tau Pon Takut Sama Vodoh Nih... Hehehe

    ReplyDelete